دوره 11 (1404)
دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
تعداد مقالات: 12
مؤلفههای نظریه سیاستی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با فضای مجازی از نگاه خبرگان مدیریتی و اجرایی
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 38-1
چکیده
رشد و گسترش فضای مجازی و همهگیری بهرهمندی از آن بهخصوص در میان کودکان و نوجوانان، سبب ایجاد دغدغه بسیار جدی برای خانوادهها و متولیان امر آموزش و تربیت در کشور از حیث چگونگی مواجهه با آن شده است. ... بیشترمطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 76-39
چکیده
نوجوانان امروز به واسطه حضور دائمی در رسانههای اجتماعی در زیست جهانی زندگی می کنند که بیش از گذشته مرزهایش نامشخص است. رسانه ها و ابزارهای فناورانه ارتباطی مواجهه غیرمستقیم فرهنگ های دیگر را بیش از ... بیشترترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 119-77
چکیده
امروزه بازیهای رایانهای به عنوان عرصه جدیدی از ظهور رسانههای نوین در بعد جامعهپذیری مطرحاند که بنابر نظر بسیاری از صاحبنظران، در سالهای آتی به صنعت اول سرگرمی در جهان مبدل میشوند، از سوی ... بیشترعوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامههای ماهوارهای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان)
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 149-121
چکیده
این پژوهش به دنبال کشف عوامل مرتبط با گرایش جوانان زاهدانی به برنامههای فارسی زبان ماهوارهای است. سوال اصلی این است که چه نیازهای رسانهای آنها را به استفاده از این شبکهها سوق میدهد و آیا عوامل ... بیشترامکانسنجی بهرهگیری از نقشمایههای سفالینههای شوش باستان در طراحی بازیهای رایانهای
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 174-151
چکیده
بازیهای رایانهای در جهان معاصر به ابزارهایی فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برای شکل دادن به اندیشه نسل جوان بدل شدهاند. نمونههایی از این بازیها به موزهها راه یافتهاند؛ مبحث زیباییشناسی بازی در ... بیشتردیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانهستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 206-175
چکیده
رسانهها با بازنمایی «دیگریِ» بیگانه نقش مهمی در برساختن هویتهای سیاسی و اجتماعی ایفا میکنند. در این مقاله کوشیدهایم تا نمود بیگانه هراسی و بیگانهستیزی را در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ... بیشترفرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 240-207
چکیده
این پژوهش با هدف فراتحلیل تاثیر شبکه های جتماعی مجازی با سبک زندگی انجام شده است و مولفه های تبیین کننده و تاثیر گذار بر سبک زندگی و شبکه های اجتماعی مجازی را تحلیل می کند در ابتدا از میان مقالات انتخاب ... بیشترتاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر مشارکت مدنی شهروندان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل)
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 265-241
چکیده
تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر مشارکت مدنی در میان شهروندان اردبیلی انجام گرفته است. جامعه آماری این پژوهش کلیه شهروندان بالای 18 سال ساکن شهر اردبیل میباشند که بر ... بیشترطراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 299-267
چکیده
یکی از اجزای سیستم اطلاعات بازاریابی، تحقیقات بازاریابی است که به معنی جمع آوری، تجزیه و تحلیل، پیش بینی هدفمند اطلاعات برای تصمیم گیری های مرتبط با شناسایی نیاز ها، خواسته ها و علایق مشتری از یک سو و ... بیشترپدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 329-301
چکیده
در عصر رسانه ای شدن سیاست ، صنعت سرگرمی به راحتی می تواند برای محیط های سیاسی محتوا و قهرمان تولید کند. بر همین اساس، دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق ایالات متحده، شهرت خود را بیش از هر کمپین انتخاباتی، ... بیشترویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 357-331
چکیده
رسانههای اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای مهم در سیاستهای رسانهای رویدادهای ورزشی تبدیل شده است. هدف تحقیق حاضر بررسی ارتباط ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران صفحه رسمی المپیک توکیو 2020 است. در این ... بیشترتحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده
دوره 7، شماره 27 ، آبان 1400، صفحه 399-359
