آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانش‌آموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]

  • آموزش عالی کارکردها و موانع استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]

ا

  • ایالات متحده امریکا دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 276-241]

  • اخبار تحلیل اخبار کرونا در ایران مطالعه تطبیقی سایت‌های خبری صدا و سیما و بی‌بی‌سی فارسی [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 70-45]

  • اخبار تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 317-277]

  • اختلال آسیب‌شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانش‌آموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]

  • ایدئولوژی رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 347-319]

  • ایران شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 43-1]

  • ارتباط اجتماعی تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 36-1]

  • ارزش‌آفرینی شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]

  • استارتاپ ارائه الگوی تأمین مالی شرکت‌های نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]

  • استدلال مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]

  • استفاده آسیب‌زا از اینترنت مدل علّی استفاده آسیب‌زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با واسطه‌گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]

  • اصفهان نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

  • الگو پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 132-77]

  • انتخابات تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]

  • اینترنت قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 76-37]

  • انزوا آسیب‌شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانش‌آموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]

  • اینستاگرام نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

  • اینستاگرام از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]

  • اینستاگرام بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 320-287]

  • اینستاگرام واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]

  • اینستاگرام کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

  • اینستاگرام عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 393-349]

  • اینستاگرام تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 285-245]

  • انسجام اجتماعی تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 36-1]

  • اینفودمیک نقش «رسانه های خبری آنلاین» و «رسانه های اجتماعی» در اقدامات پیشگیرانه از دیدگاه سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه همه گیری کووید-19 [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 140-107]

  • انگیزه مشارکت نقش جنسیت در محدودیت‌های ادراک‌شده و انگیزه‌های مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]

  • اوراق منفعت ارائه الگوی تأمین مالی شرکت‌های نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]

ب

  • بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]

  • بازاریابی اینفلوئنسر عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 393-349]

  • بازی زبانی مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]

  • بازیکن نقش واسطه‌های کنترلی در نگاشت طرح‌وارۀ بدن بازیکن در بازی‌های ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]

  • بازی‌های دیجیتال بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

  • بازی‌های مبتنی بر رایانه بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

  • بیماری کرونا رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 347-319]

  • بهبود عملکرد شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 43-1]

  • بومی‌سازی بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

پ

  • پیام‌رسان اجتماعی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]

  • پیام‌رسان داخلی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]

  • پذیرش شبکه‌های اجتماعی تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]

  • پیکره‌بنیاد تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 317-277]

ت

  • تاکسی اینترنتی تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]

  • تأمین مالی ارائه الگوی تأمین مالی شرکت‌های نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]

  • تحلیل احساسات تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]

  • تحلیل اهمیت عملکرد شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 43-1]

  • تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار طراحی مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]

  • تحلیل رتوریک زیبایی‌شناسی پست‌مدرن و میکروسلبریتی‌های نوجوان (تحلیل رتوریک فانتزی «نوجوان سرخورده: سرخوشی‌ در لحظه» در صفحه اینستاگرام pooorblack) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 186-141]

  • تحلیل ساختاری-تفسیری تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]

  • تحلیل گفتمان کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

  • تحلیل محتوای کمی تحلیل اخبار کرونا در ایران مطالعه تطبیقی سایت‌های خبری صدا و سیما و بی‌بی‌سی فارسی [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 70-45]

  • تحلیل مضمون شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]

  • تحول طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 232-197]

  • تخطی از قاعده مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]

  • ترجمه خبر رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 347-319]

  • تعاملات اجتماعی آسیب‌شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانش‌آموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]

  • تعدی جنسی واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]

  • تلگرام عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]

  • تلگرام آسیب‌شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانش‌آموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]

  • تن یافتگی نقش واسطه‌های کنترلی در نگاشت طرح‌وارۀ بدن بازیکن در بازی‌های ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]

  • تنظیم هیجان مدل علّی استفاده آسیب‌زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با واسطه‌گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]

  • توییتر تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]

  • توییتر فارسی واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]

  • توئیتر کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

ج

  • جابجایی قدرت نقش رسانه‌های نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردم‌سالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]

  • جامعه سیاسی نقش رسانه‌های نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردم‌سالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]

  • جامعه شبکه ای ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

  • جراحی‌های زیبایی تبیین جامعه شناختی مدیریت بدن و الگوپذیری از ستاره های زن سینمای ایران مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به کلینیک های منطقه پنج تهران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 420-395]

  • جمهوری خلق چین دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 276-241]

  • جنسیت نقش جنسیت در محدودیت‌های ادراک‌شده و انگیزه‌های مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]

  • جهت‌گیری بازار تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]

چ

  • چشم و هم‌چشمی رسانه‌ای تبیین جامعه شناختی مدیریت بدن و الگوپذیری از ستاره های زن سینمای ایران مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به کلینیک های منطقه پنج تهران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 420-395]

ح

  • حکمرانی شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 43-1]

  • حکمرانی باز ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

  • حکمرانی دیجیتال ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

  • حکمرانی کنترلی ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

  • حکمرانی هوشمند ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

خ

  • خانواده مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 444-397]

  • خبر طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]

  • خدمات اجتماعی شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]

  • خودابرازی تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 285-245]

  • خودابرازی آنلاین تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 285-245]

د

  • دادگاه خانواده نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]

  • دانش‌آموز رابطه ساختاری بین سیستم‌های مغزی رفتاری با وابستگی به شبکه‌های اجتماعی با میانجی‌گری گری نظم‌جویی شناختی هیجانی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 243-217]

  • دانش‌آموزان آسیب‌شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانش‌آموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]

  • دانشگاه آکسفورد مطالعات رسانه‌های نوین در دانشگاه‌های هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]

  • دانشگاه علامه طباطبائی مطالعات رسانه‌های نوین در دانشگاه‌های هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]

  • دانشگاه کمبریج مطالعات رسانه‌های نوین در دانشگاه‌های هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]

  • دانشگاه هاروارد مطالعات رسانه‌های نوین در دانشگاه‌های هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]

  • دیپلماسی توئیتری دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 276-241]

  • دیپلماسی عمومی دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 276-241]

  • درگیری محتوایی بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 320-287]

  • دمکراسی نقش رسانه‌های نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردم‌سالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]

  • دولت شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]

ر

  • رتوریک واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]

  • رسانه طراحی مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]

  • رسانه کارکردها و موانع استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]

  • رسانه مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 444-397]

  • رسانه اجتماعی تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 36-1]

  • رسانه اجتماعی طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 232-197]

  • رسانه اجتماعی عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 393-349]

  • رسانه خبری آنلاین نقش «رسانه های خبری آنلاین» و «رسانه های اجتماعی» در اقدامات پیشگیرانه از دیدگاه سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه همه گیری کووید-19 [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 140-107]

  • رسانه های اجتماعی دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 276-241]

  • رسانه‌های اجتماعی بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 320-287]

  • رسانه‌های اجتماعی شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]

  • رسانه های اجتماعی و اعتماد اجتماعی نقش «رسانه های خبری آنلاین» و «رسانه های اجتماعی» در اقدامات پیشگیرانه از دیدگاه سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه همه گیری کووید-19 [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 140-107]

  • رسانه‌های خبری رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 347-319]

  • رسانه‌های نوین نقش رسانه‌های نوین در سبک زندگی سلامت‌محور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]

  • رسانه‌های نوین نقش رسانه‌های نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردم‌سالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]

  • روابط نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]

  • رویکرد باهم نگری تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]

ز

  • زیبایی‌شناسی پست‌مدرن زیبایی‌شناسی پست‌مدرن و میکروسلبریتی‌های نوجوان (تحلیل رتوریک فانتزی «نوجوان سرخورده: سرخوشی‌ در لحظه» در صفحه اینستاگرام pooorblack) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 186-141]

  • زوج‌ها نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]

س

  • سایت بی بی سی فارسی تحلیل اخبار کرونا در ایران مطالعه تطبیقی سایت‌های خبری صدا و سیما و بی‌بی‌سی فارسی [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 70-45]

  • سایت خبری طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]

  • سایت صدا و سیما تحلیل اخبار کرونا در ایران مطالعه تطبیقی سایت‌های خبری صدا و سیما و بی‌بی‌سی فارسی [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 70-45]

  • سبک زندگی طراحی مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]

  • سبک زندگی نقش رسانه‌های نوین در سبک زندگی سلامت‌محور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]

  • ستاره‌های سینمایی تبیین جامعه شناختی مدیریت بدن و الگوپذیری از ستاره های زن سینمای ایران مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به کلینیک های منطقه پنج تهران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 420-395]

  • سیستم‌های مغزی رفتاری رابطه ساختاری بین سیستم‌های مغزی رفتاری با وابستگی به شبکه‌های اجتماعی با میانجی‌گری گری نظم‌جویی شناختی هیجانی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 243-217]

  • سلامت‌ نقش رسانه‌های نوین در سبک زندگی سلامت‌محور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]

  • سلبریتی پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 132-77]

  • سنخ شناسی از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]

ش

  • شایعه قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 76-37]

  • شایعه سازی قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 76-37]

  • شاکله بدن نقش واسطه‌های کنترلی در نگاشت طرح‌وارۀ بدن بازیکن در بازی‌های ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]

  • شبکه اجتماعی نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

  • شبکه‌ی اجتماعی کارکردها و موانع استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]

  • شبکه اجتماعی مجازی عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]

  • شبکه سازی دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 276-241]

  • شبکه های اجتماعی مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 444-397]

  • شبکه های اجتماعی ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]

  • شبکه‌های اجتماعی تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]

  • شبکه‌های اجتماعی واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]

  • شبکه‌های اجتماعی آسیب‌شناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانش‌آموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]

  • شبکه‌های اجتماعی تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 285-245]

  • شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوج‌های مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]

  • شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان طراحی مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]

  • شهرت از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]

  • شهروندان نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

  • شورای شهر تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]

  • شیوه‌های اقناعی تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوه‌های اقناعی متداولِ اشتراک‌گذاری پیام در شبکه‌های اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]

ص

  • صنعت سرگرمی بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

ط

  • طراحی بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

ع

  • عاطفه بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 320-287]

  • علوم‌اجتماعی‌محاسباتی واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]

  • علوم و حقوق ارتباطات مطالعات رسانه‌های نوین در دانشگاه‌های هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]

  • عملکرد کسب‌وکار تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]

ف

  • فراترکیب طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 232-197]

  • فرزندپروری مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 444-397]

  • فرهنگ سلبریتی پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 132-77]

  • فضای مجازی قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 76-37]

  • فضای مجازی شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 43-1]

  • فوکو کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

ق

  • قصد خرید عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 393-349]

  • قصدکارآفرینی واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]

ک

  • کارایی طراحی مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌های ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]

  • کاربران عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 393-349]

  • کاربرد واقعی فناوری تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 160-125]

  • کارزار واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]

  • کرونا تحلیل اخبار کرونا در ایران مطالعه تطبیقی سایت‌های خبری صدا و سیما و بی‌بی‌سی فارسی [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 70-45]

  • کرونا کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالب‌های گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همه‌‌گیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]

  • کرونا تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 317-277]

  • کسب و کارها شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]

  • کلیدواژه‌ها: تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 317-277]

  • کودکان مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 444-397]

  • کووید-19 نقش «رسانه های خبری آنلاین» و «رسانه های اجتماعی» در اقدامات پیشگیرانه از دیدگاه سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه همه گیری کووید-19 [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 140-107]

گ

  • گرایش به سلبریتی‌ها پنداشت مردم تهران از سلبریتی‌ها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 132-77]

  • گروه آموزشی کارکردها و موانع استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]

  • گفتمان قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 76-37]

  • گیمر نقش جنسیت در محدودیت‌های ادراک‌شده و انگیزه‌های مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]

م

  • میانجیگری مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 444-397]

  • مباحثه مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]

  • متن‌کاوی تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]

  • محدودیت‌های فراغت نقش جنسیت در محدودیت‌های ادراک‌شده و انگیزه‌های مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روان‌شناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]

  • مدیریت آموزشی کارکردها و موانع استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]

  • مدیریت بدن تبیین جامعه شناختی مدیریت بدن و الگوپذیری از ستاره های زن سینمای ایران مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به کلینیک های منطقه پنج تهران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 420-395]

  • مدل پذیرش فناوری تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 160-125]

  • مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]

  • مدلسازی ساختاری-تفسیری طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 232-197]

  • مرجعیت خبری طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]

  • مرور سیستماتیک بررسی و تحلیل بازی‌های دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایده‌پردازی جهت طراحی، بومی‌سازی و ارتقای کیفیت بازی‌های ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]

  • مطالعات میان رشته ای مطالعات رسانه‌های نوین در دانشگاه‌های هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]

  • مطبوعات ایران تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 317-277]

  • مغالطه مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]

  • مقابله اجتنابی مدل علّی استفاده آسیب‌زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با واسطه‌گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]

  • مک‌دونالیزه شدن از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]

  • میکروسلبریتی از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]

  • میکروسلبریتی زیبایی‌شناسی پست‌مدرن و میکروسلبریتی‌های نوجوان (تحلیل رتوریک فانتزی «نوجوان سرخورده: سرخوشی‌ در لحظه» در صفحه اینستاگرام pooorblack) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 186-141]

ن

  • نیازهای بنیادی روانشناختی مدل علّی استفاده آسیب‌زا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با واسطه‌گری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]

  • نیت رفتاری کاربرد فناوری تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 160-125]

  • نحوه تفکر افراد تحلیل احساسات مبتنی بر متن‌ کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]

  • نظریه داده بنیاد طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]

  • نظریه روایت رسانه‌های خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 347-319]

  • نظریه کاشت نقش رسانه‌های نوین در سبک زندگی سلامت‌محور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]

  • نظم‌جویی شناختی هیجانی رابطه ساختاری بین سیستم‌های مغزی رفتاری با وابستگی به شبکه‌های اجتماعی با میانجی‌گری گری نظم‌جویی شناختی هیجانی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 243-217]

  • نقد زمینه فانتزی زیبایی‌شناسی پست‌مدرن و میکروسلبریتی‌های نوجوان (تحلیل رتوریک فانتزی «نوجوان سرخورده: سرخوشی‌ در لحظه» در صفحه اینستاگرام pooorblack) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 186-141]

  • نقض قاعده مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]

  • نگاشت نقش واسطه‌های کنترلی در نگاشت طرح‌وارۀ بدن بازیکن در بازی‌های ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]

  • نوجوان زیبایی‌شناسی پست‌مدرن و میکروسلبریتی‌های نوجوان (تحلیل رتوریک فانتزی «نوجوان سرخورده: سرخوشی‌ در لحظه» در صفحه اینستاگرام pooorblack) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 186-141]

و

  • وابستگی به شبکه‌های اجتماعی رابطه ساختاری بین سیستم‌های مغزی رفتاری با وابستگی به شبکه‌های اجتماعی با میانجی‌گری گری نظم‌جویی شناختی هیجانی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 243-217]

  • واتس‌آپ عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتس‌آپ به جای مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]

  • واتساپ تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 36-1]

  • واسطه کنترلی نقش واسطه‌های کنترلی در نگاشت طرح‌وارۀ بدن بازیکن در بازی‌های ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]

  • وب 2.0 شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]

  • ویدئو به هنگام درخواست ارائه الگوی تأمین مالی شرکت‌های نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]

  • ویژگی های شخصیتی اینفلوئنسرها عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 393-349]

  • ویژگی های فناوری های یادگیری مبتنی بر وب تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازه‌های مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 160-125]

  • ویژگی‌های محتوایی بررسی اثر ویژگی‌های محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگ‌بنگ) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 320-287]

ه

  • همبستگی تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 36-1]

  • هویت نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

  • هویت شهروندی نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]

login