آ
-
آتش زر، علی
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
-
آزادی احمدآبادی، قاسم
تحلیل پرسشها، پاسخها و دلایل مشارکت کاربران در شبکه اجتماعی علمی ریسرچگیت در حوزۀ COVID-19 [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 216-187]
ا
-
ابراهیمی، زینب
تبیین جامعه شناختی مدیریت بدن و الگوپذیری از ستاره های زن سینمای ایران مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به کلینیک های منطقه پنج تهران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 420-395]
-
احراری، ابراهیم
شناسایی مولفه های تأثیرپذیری سیاست گذاری رسانه ای از داده های پارادایمیک فضای مجازی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 361-323]
-
احمدپناه، محمد
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
-
احمدی ده قطب الدینی، محمد
تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازههای مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 160-125]
-
احمدراد، فرید
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوجهای مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]
-
اسحاقی، امیرحسام
قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 76-37]
-
اسدی، عباس
قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 76-37]
-
اسلامی، حسین
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
-
اسماعیلی، رضا
تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوههای اقناعی متداولِ اشتراکگذاری پیام در شبکههای اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]
-
افروز، محمود
رسانههای خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 347-319]
-
افشانی، سید علیرضا
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
-
افقی، نادر
از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]
-
امجدی، حسین
شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]
-
امیرکبیری، علیرضا
شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]
-
امینی، سعیده
واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]
-
انبارکی، سحر
تحلیل پرسشها، پاسخها و دلایل مشارکت کاربران در شبکه اجتماعی علمی ریسرچگیت در حوزۀ COVID-19 [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 216-187]
-
انگورج تقوی، فاطمه
مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 444-397]
ب
-
بابایی، معصومه
طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 232-197]
-
بیابانی، حسن
زمینههای پذیرش بازاریابی رسانههای اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط(SME) [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 196-161]
-
بیات ماکو، علیرضا
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
-
برجعلی زاده، محمد
نقش رسانههای نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردمسالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]
-
بیگدلو، مهدی
تاثیر رسانههای نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ) [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 36-1]
پ
-
پاکزاد، احمد
پنداشت مردم تهران از سلبریتیها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 132-77]
-
پوروشسب، ساناز
تحلیل پرسشها، پاسخها و دلایل مشارکت کاربران در شبکه اجتماعی علمی ریسرچگیت در حوزۀ COVID-19 [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 216-187]
ت
-
تفرشی، امیرعلی
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
-
تقی آبادی، مسعود
نقش رسانههای نوین در سبک زندگی سلامتمحور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]
-
تقی پور، فائزه
تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوههای اقناعی متداولِ اشتراکگذاری پیام در شبکههای اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]
-
تقوی فرد، محمدتقی
تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]
-
تقوی فرد، محمدتقی
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]
-
توحیدی، محمد
ارائه الگوی تأمین مالی شرکتهای نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]
-
تولایی، همراز
بررسی اثر ویژگیهای محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگبنگ) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 320-287]
ج
-
جدیدی، محسن
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوجهای مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]
-
جدیدی محمد آبادی، اکبر
تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازههای مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 160-125]
-
جعفری، سید محمدباقر
شناسایی عوامل موثر بر استفاده دولت از رسانه های اجتماعی به منظور ارائه خدمات [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 77-33]
-
جعفری، علی
نقش رسانههای نوین در جابجایی قدرت در جوامع سیاسی و گسترش مردمسالاری [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 277-237]
-
جعفرپور مرزونی، زهرا
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]
-
جلیلوند، شقایق
واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]
-
جوانبخت، پروین
تحلیل ساختاری-تفسیری (ISM) شیوههای اقناعی متداولِ اشتراکگذاری پیام در شبکههای اجتماعی در دوران انتخابات شوراهای شهر مبتنی بر رویکرد باهم نگری(موردمطالعه: انتخابات شورای شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 548-493]
ح
-
حیدری، الهام
تحلیل تأثیر جهتگیری بازار بر عملکرد کسبوکار: نقش میانجی پذیرش شبکههای اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]
-
حلاج زاده، هدی
از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]
-
حمیدیان، اکرم
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]
-
حمزه پور، مهدی
شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 43-1]
خ
-
خدادادیان، میلاد
نقش جنسیت در محدودیتهای ادراکشده و انگیزههای مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]
-
خرازی محمدوندی آذر، زهرا
شناسایی مولفه های تأثیرپذیری سیاست گذاری رسانه ای از داده های پارادایمیک فضای مجازی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 361-323]
-
خسروی، صدرا
مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]
-
خورسندی طاسکوه، علی
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]
د
-
دادگسترنیا، محمدعلی
واکاوی کارزار تویئتری روایات آزار جنسی بر پایه علوم اجتماعی محاسباتی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 204-159]
-
دانایی، ابوالفضل
طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 232-197]
-
درتاج، فریبرز
مدل علّی استفاده آسیبزا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با واسطهگری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]
-
درودی، هما
عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی ناشی از ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 393-349]
-
دهقان دهنوی، حسن
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
ر
-
راه پیمافرد، فاطمه
تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 285-245]
-
رحیمی، مرضیه
عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتسآپ به جای مهاجرت به پیامرسانهای داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]
-
رحمانی، الهه
نقش رسانههای نوین در سبک زندگی سلامتمحور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]
-
رییسی، مرضیه
رابطه ساختاری بین سیستمهای مغزی رفتاری با وابستگی به شبکههای اجتماعی با میانجیگری گری نظمجویی شناختی هیجانی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 243-217]
-
رستمبیک تفرشی، آتوسا
تحلیل گفتمان پیکره بنیاد اخبار «کرونا» در مطبوعات ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 317-277]
-
رسولی، محمدرضا
آسیبشناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانشآموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانشآموزان دبیرستانهای شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]
-
رشیدی کمیجان، علیرضا
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]
-
رضاپور، داود
دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 276-241]
-
رضوی زاده، سید نورالدین
پنداشت مردم تهران از سلبریتیها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 132-77]
-
رفیع زاده، ریحانه
نقش واسطههای کنترلی در نگاشت طرحوارۀ بدن بازیکن در بازیهای ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]
-
رقیب دوست، شهلا
تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]
-
رنجبر فرد، مینا
بررسی اثر ویژگیهای محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگبنگ) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 320-287]
-
روشندل اربطانی، طاهر
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]
ز
-
زارع مرزونی، محبوبه
رابطه ساختاری بین سیستمهای مغزی رفتاری با وابستگی به شبکههای اجتماعی با میانجیگری گری نظمجویی شناختی هیجانی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 243-217]
س
-
سیاوشی، ملیحه
زمینههای پذیرش بازاریابی رسانههای اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط(SME) [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 196-161]
-
سیدان، فریبا
مطالعه نحوه میانجیگری والدین درمواجهه بافضای رسانه [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 444-397]
-
سید کلالی، نادر
تحلیل تأثیر جهتگیری بازار بر عملکرد کسبوکار: نقش میانجی پذیرش شبکههای اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]
-
سرکشیکیان، سمانه السادات
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوجهای مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]
ش
-
شیخ الاسلامی، محمدحسن
دیپلماسی توئیتری: مقایسه عملکرد حساب کاربری سفیر چین در تهران و حساب کاربری فارسی وزارت خارجه امریکا در زمینه شبکه سازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 276-241]
-
شرفی، محمد
تاثیر ویژگیهای فناوری یادگیری مبتنی بر وب بر سازههای مدل پذیرش فناوری دیویس [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 160-125]
-
شریفیفرد، سیدعلی
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
-
شفیعی، مرتضی
طراحی مدل تحلیلپوششیدادههای ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]
-
شقاقی، ویدا
تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]
ص
-
صابری، رضا
تحلیل اخبار کرونا در ایران مطالعه تطبیقی سایتهای خبری صدا و سیما و بیبیسی فارسی [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 70-45]
-
صابری زفرقندی، محمدباقر
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در روابط زوجهای مراجعه کننده به دادگاه خانواده [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 510-475]
-
صدر ارحامی، نفیسه
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]
-
صفاری، مرجان
نقش جنسیت در محدودیتهای ادراکشده و انگیزههای مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]
ط
-
طلوعی اشلقی، عباس
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]
ع
-
عبدالهی نژاد، علیرضا
کارکردها و موانع استفاده از شبکههای اجتماعی در مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 454-425]
-
عقیلی، وحید
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]
-
علیخواه، فردین
از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]
-
علی شاه بابا، منوچهر
آسیبشناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانشآموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانشآموزان دبیرستانهای شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]
ف
-
فائزی رازی، فرشاد
طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 232-197]
-
فرج زاده، کامران
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 32-1]
-
فرودی، پانته آ
تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]
ق
-
قاسمی، زهرا
تبیین جامعه شناختی مدیریت بدن و الگوپذیری از ستاره های زن سینمای ایران مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به کلینیک های منطقه پنج تهران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 420-395]
-
قائمی، فاطمه
مدل علّی استفاده آسیبزا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با واسطهگری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]
-
قبله وردی، هانیه
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
-
قدسی، امیر محمد
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
-
قربانی، علیرضا
شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 43-1]
-
قربان جهرمی، رضا
مدل علّی استفاده آسیبزا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با واسطهگری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]
-
قطبی، سیدعلی
بررسی و تحلیل بازیهای دیجیتال ایرانی و خارجی؛ ایدهپردازی جهت طراحی، بومیسازی و ارتقای کیفیت بازیهای ایرانی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 317-279]
ک
-
کیاء، علی اصغر
مردم نگاری فرهنگ شبکه ای کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 80-51]
-
کیاء، علی اصغر
شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 43-1]
-
کاشانی، مریم
ارائه الگوی تأمین مالی شرکتهای نوپای حوزه تماشای آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 424-391]
-
کاظمی سراسکانرود، زهرا
شناسایی مولفههای تعیینکننده ارزشآفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]
-
کرمانی، حسین
کرونا در توییتر و اینستاگرام: تحلیل قالبهای گفتمانیِ تولیدشده توسط کاربران در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 396-349]
-
کریمیان طالخونچه، نجمه
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]
-
کلاهی، محمد رضا
پنداشت مردم تهران از سلبریتیها در عصر رسانه های مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 132-77]
-
کمری، غلامرضا
قالب های رایج و نوع گفتمان شایعه سازی در فضای مجازی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 76-37]
-
کوثری، مسعود
مباحثه انتقادی در شبکه های اجتماعی فضای سایبر: استدلال، مغالطه، تخطی از قاعده، نقض قاعده، و بازیهای زبانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 50-1]
-
کوهستانی، سمانه
از معمولی به خرده سلبریتی: سنخ شناسی خرده سلبریتی های اینستاگرامی ایرانی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 174-123]
گ
-
گنجی، فرید
تحلیل تجربه زیسته ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 473-445]
ل
-
لیبراتی، نیکلا
نقش واسطههای کنترلی در نگاشت طرحوارۀ بدن بازیکن در بازیهای ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]
-
لطیفی، غلامرضا
آسیبشناسی نقش تلگرام بر انزوا و اختلال دانشآموزان در تعاملات اجتماعی (مطالعه موردی: دانشآموزان دبیرستانهای شهر تهران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 106-71]
-
لطیفی شیره جینی، مهدی
رسانههای خبری و بررسی عاملیت مترجمین مطبوعاتی در بازتعریف روایی از بیماری کرونا در ایران [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 347-319]
م
-
متحدین، مهرنوش
مدل علّی استفاده آسیبزا از اینترنت بر اساس نیازهای بنیادین روانشناختی با واسطهگری راهبردهای تنظیم هیجان و مقابله اجتنابی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 103-79]
-
مجیدی قهرودی، نسیم
شناسایی مولفه های تأثیرپذیری سیاست گذاری رسانه ای از داده های پارادایمیک فضای مجازی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 361-323]
-
محقق معین، زهرا
مطالعات رسانههای نوین در دانشگاههای هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]
-
محمدی، سردار
تحلیل تجربه زیسته ورزشکاران حرفهای در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 473-445]
-
محمدی، هادی
عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی ناشی از ویژگیهای شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 393-349]
-
محمدی نسب، مهدی
عوامل مؤثر بر مهاجرت کاربران ایرانی تلگرام به واتسآپ به جای مهاجرت به پیامرسانهای داخلی پس از فیلتر تلگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 222-175]
-
محمودیان عطاآبادی، حمید
طراحی مدل تحلیلپوششیدادههای ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]
-
مدرسی، میثم
واکاوی تأثیر اینستاگرام بر قصد کارآفرینی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 398-365]
-
میرزایی، اعظم
فرهنگ روانریتی در جامعه؛ نقش خردهسلبریتیهای انگیزشی در اینستاگرام [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 348-321]
-
میرزایی، مهتاب
تحلیل تأثیر جهتگیری بازار بر عملکرد کسبوکار: نقش میانجی پذیرش شبکههای اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 127-105]
-
مصطفوی کهنگی، فرحناز
نقش شبکه اجتماعی (اینستاگرام ) برشکل گیری هویت شهروندی(مورد مطالعه شهروندان ، شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 492-455]
-
مظفری، افسانه
تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 285-245]
-
مظفری، شاهین
طراحی مدل تحلیلپوششیدادههای ناهموار(RDEA) برای سنجش عملکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با توجه به شاخص های سبک زندگی جوانان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 364-319]
-
معتمدی، مهدی
طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 280-249]
-
معصومی، فاطمه
زمینههای پذیرش بازاریابی رسانههای اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط(SME) [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 196-161]
-
معنوی راد، میترا
نقش واسطههای کنترلی در نگاشت طرحوارۀ بدن بازیکن در بازیهای ویدئویی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 157-129]
-
مهدیان، حفیظه
زیباییشناسی پستمدرن و میکروسلبریتیهای نوجوان (تحلیل رتوریک فانتزی «نوجوان سرخورده: سرخوشی در لحظه» در صفحه اینستاگرام pooorblack) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 186-141]
-
مهدوی زاهد، مهدی
مطالعات رسانههای نوین در دانشگاههای هاروارد؛ آکسفورد و کمبریج ارائه الگوی مطلوب برای دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 322-281]
-
مهمان نوازان، سهیلا
بررسی اثر ویژگیهای محتوایی بر درگیری محتوایی با نقش میانجی عاطفه در اینستاگرام (موردمطالعه کاربران صفحه بیگبنگ) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 320-287]
-
موی، رعنا
تحلیل اخبار کرونا در ایران مطالعه تطبیقی سایتهای خبری صدا و سیما و بیبیسی فارسی [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 70-45]
-
موقر، مرتضی
شناسایی مولفههای تعیینکننده ارزشآفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 390-363]
ن
-
نادری ورندی، منوچهر
تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 247-223]
-
نعمتی انارکی، داوود
تبیین عوامل موثر بر خودابرازی کاربران شبکه های اجتماعی مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 285-245]
-
نقیب السادات، سیدرضا
نقش رسانههای نوین در سبک زندگی سلامتمحور (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 121-81]
-
نیک بخش، بهرام
نقش «رسانه های خبری آنلاین» و «رسانه های اجتماعی» در اقدامات پیشگیرانه از دیدگاه سرمایه اجتماعی: مورد مطالعه همه گیری کووید-19 [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 140-107]
-
نیک بخش، مرسده
مردم نگاری فرهنگ شبکه ای کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 80-51]
-
نوریجانی، علی
ارائه الگوی مطلوب حکمرانی دیجیتال در عصر جامعه شبکه ای [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 429-399]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
نقش جنسیت در محدودیتهای ادراکشده و انگیزههای مشارکت گیمرهای ایرانی بر اساس مدل پیوستار روانشناختی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 235-205]
ه
-
همایونی، علیرضا
رابطه ساختاری بین سیستمهای مغزی رفتاری با وابستگی به شبکههای اجتماعی با میانجیگری گری نظمجویی شناختی هیجانی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 243-217]
ی
-
یاراحمدی، زهرا
فرهنگ روانریتی در جامعه؛ نقش خردهسلبریتیهای انگیزشی در اینستاگرام [دوره 9، شماره 36، 1402، صفحه 348-321]